Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

brud

Postat av wiixen den 17 April 2012, 20:21
7 kommentarer · 299 träffar
Har problem med bruden, fuckat upp det 2 ggr med mitt ex hatar mig själv nåt så jävla grovt för det så jag förstår henne fullt ut !

Hon har nu svårt att lite på mig jag förstår henne.

I alla fall. I söndags sa hon "jag gillar dig" Rätt ofta och jag sa bara "aa". Jag sa senare "jag gillar dig med" Så blev hon glad för hon trodde inte jag gillade henne.

Hon börjar nu tappa känslorna för mig och jag vill klart inte att hon ska göra det, men hon verkar inte riktigt bry sig om vad jag vill och försöker säga till henne. Jag fråga om vi kunde träffas imon men hon säger ett rakt nej för hon ska vara med en annan kompis som hon då hatar, hon säger det i alla fall. Jag kan lika väl vara med för att göra så att känslorna inte försvinner men det vill hon ju inte. Är det bara att ge upp ? För hon verkar ju inte kunna vara själv med mig, det är typ som hon tror att jag ska göra nåt hon inte vill? Jag sa hela tiden till henne att jag väntar tills du känner dig redo.

Kan även tillägga att hon skiter i vad hon säger till mig. Igår sa hon "Ditt namn är ju bara luft" Visst klart mitt namn är ju inte direkt nåt känt men om ni fattar poängen ? Hon tar det mesta på skämt så jag funderar bara på o säga att det är ingen ide vi är vänner istället. Men vill fortfarande ha henne så jävla mycket men vill heller inte fucka upp det igen.

Så några bra tips ? Jag vet att fragbite inte är det bästa men pallar inte flashback. Så kör på !

Det är 2 års skillnad på oss

EDIT: Fick nyss reda på att hon var jävligt arg och då vet dom flesta killarna, När bruden är mad så får vi killarna skit för det.. Så tror det inte är något större problem. Såhär var det förra gången också då hon var sur.

EDIT2: Nu har vi i princip löst det, vi pratade med varandra och hon blev glad igen, sen sa hon att hon gillar mig och vill sova bredvid mig till helgen då det är LAN hos en gammal m8 :). Men jag kommer definitivt prata med henne om detta och att jag inte gillar det. Man blir ju nojjig när man inte vet om hon är sur ... Men men ! ha en bra onsdag ! :)

EDIT3: Nu sitter vi och pratar över fb. Under dagen var hon lite små dryg så jag skrev hur jag kände och sa att jag saknar hennes närhet i sängen och hon skriver bara "k:D
Föregående tråd
Nästa tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..