Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med brud..

Postat av Duke Nukem den 10 April 2012, 22:58
20 kommentarer · 226 träffar
Hej!

Nu är det så att jag gillar en brud, väldigt, väldigt mycket men har inte en aning om hur jag ska våga fråga ut henne. Hon är liksom snygg, rolig och söker uppmärksamhet. Den tjek killarna kollat in sen högstadiet för det mesta med andra ord. Medans jag är den som är feg, tråkig och söker minst uppmärksamhet. Jag är rädd att ifall jag frågar ut henne skulle hon skratta, säga till folk vilken idiot jag är som ens försöker osv.  Hur ska jag göra för att verkligen fråga ut henne? När jag är verkligen JÄTTE feg, varit ett bra tag pga av olika familjeproblem. 

Behöver tips nu folket! :)
Kan tillägga att jag är utomlands atm och kan ha missat massa olika saker, styckeindelning bl.a.

Kommer hem på måndag och kan lägga till olika saker då! Så fortsätt följ och kan också säga att jag inte kommer att surfa ett dugg här nere då det är skit dyrt. Skrivet i anteckningar på mobilen också :)..

Tackar för mig,
Förvänta er uppdateringar på måndag nästa vecka.
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar