Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud vill träffas

Postat av Frizelli den 7 April 2012, 14:29
24 kommentarer · 497 träffar
Tja Fragbite!

För några månader sedan var jag på väg från en fest när gänget stötte på några som vi kände.
I den andra gruppen var en tjej som jag började snacka med, ganska snygg osv osv. Jag hade inte druckit allt för mycket den kvällen, så alkoholen kändes knappt av. Hon bjöd lite av sin sprit och snackade bara tills alla splittrades. Addade henne på FB där det snackades ganska friskt till och från månaderna efter. Vid en konversation frågade hon om mitt telefonnummer som fick mitt och jag hennes. Hon var tydligen bara på besök hos någon släkting då hon bodde ganska många mil från staden. Nu är hon tydligen i stan igen och till min förvåning vaknade jag till ett sms där hon frågade om vi skulle träffas.

Har bara träffat denna brud IRL en gång innan, första gången och enda gången vi möttes. Nog för att det inte finns några universella samtalsämnen, men finns det något vi kan prata om så att stämningen inte känns allt för stel? Läste en tråd här på Fragbite bara för någon dag sedan där en snubbe varit på promenad med någon brud som senare verkade tappa intresset för honom för att han verkade "stel".

Diskussion: Finns det några bra samtalsämnen för hålla samtalet på fötterna?

Tack på förhand
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..