Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brist på känslor!

Postat av Ezreal den 7 April 2012, 00:12
12 kommentarer · 277 träffar
Tjo fb.

Under de senaste 6 månaderna har det känts som att alla mina känslor och min entusiasm och liknande delats med 10... Alltså jag är nästan aldrig taggad, avundsjuk, har ingen längtan längre.

Det finns såklart stunder där jag är pigg och glad, men i dessa känner jag liksom ingen "glöd" i mig själv.

Inte heller kan jag koncentrera mig. När jag t.ex. spelar så är jag alltid trött och har svårt att fokusera. Som om det var dagen efter ett lan.

Har länge trott att jag varit deprimerad, vilket jag även har varit, men det har fixat sig och jag är lycklig - men jag får inte fram några känslor så kan inte leva ut livet?

Jag vill så mycket men har inte kraft och är aldrig alert i huvudet.

Detta kanske är ett sällsynt problem men om någon har gått igenom någon sån här fas och vet vad det handlar om så kommentera gärna.

F.Ö är jag 18 år, bra fysik samt hälsosam.

Bra exempel på hur allt är:

Förr kunde jag rysa, skratta och gråta åt filmer - no way att det händer nu

Kan höra enligt mig världens bästa låt men kan inte ens koncentrera mig på att lyssna och njuta...

Hur är lägeet?

28 personer har röstat
Föregående tråd

12 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar