Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jättekul med ord som Cp-barn xD Kuk, fitta och hora är också kul :P
Sen gillar ja era tillgjorda röstar, sen gillar jag lätta lyrics som refrängen ni har ^-^
Det där skulle jag skriva om jag var tio år, nu är jag dubbla. Och skulle inte ens finna det roligt om jag var 13. Ta livet av er, snälla? :)
#6 men behöver inte svära för att ha Tourettes syndrom det är när man har ofrivilliga rörelser samt minst 1 ofrivilligt läte dessa kallas Tics.
Så nej det behöver inte vara att man nyser fram svordomar. Ett exempel på en person med Tourettes syndrom är WoodysGamertag
här är en lista på vanliga vokala tics
Hostningar
Harklingar
Yl, jämmer
Grymtningar
Smackningar
Upprepar uttryck som:
ojoj
vet du
håll käft
va
#8 Visste att det var en slags tics-sjukdom, men inte att det kunde vara så sjukt många olika vokala tics! Nu gick jag dock ONT, då jag antar att låten de gjorde var just svordomar (Som började blomma upp så in åt helvete efter South Park avsnittet för något år sedan (?))
#11 Det är skillnad att försöka göra något någelunda seriöst genom musik med ord som man verkligen inte använder i riktigt seriösa sammanhang då det finns X antal synonymer på orden. Jag har med hjälp av bokstäver skrivit något som jag låtit stå kvar i 4-5 år. Jag har inte gjort en låt där jag sjunger något i stil med "Jag gillar att fista din mamma varje dag i fittan" (Om vi nu ska använda ordet fista, vad jag vet finns det inga synonymer på ordet).
Att jämföra ett nickname (På fragbite dessutom) med en seriöst gjord låt bevisar att du tillhör intelligens-reserven.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Sen gillar ja era tillgjorda röstar, sen gillar jag lätta lyrics som refrängen ni har ^-^
Det där skulle jag skriva om jag var tio år, nu är jag dubbla. Och skulle inte ens finna det roligt om jag var 13. Ta livet av er, snälla? :)
http://www.youtube.com/watch?v =2WKCtm14VVs
Han skrattar man verkligen med, och inte emot.
http://www.youtube.com/watch?v =rqtr_RvR3sY
Han är rolig xD
Så nej det behöver inte vara att man nyser fram svordomar. Ett exempel på en person med Tourettes syndrom är WoodysGamertag
här är en lista på vanliga vokala tics
Hostningar
Harklingar
Yl, jämmer
Grymtningar
Smackningar
Upprepar uttryck som:
ojoj
vet du
håll käft
va
EDIT: Här är en film när Woody snackar om Tourettes
http://www.youtube.com/watch?v =xMgDSboZ6Ww
Kasta inte bävrar i trähus
#11 Det är skillnad att försöka göra något någelunda seriöst genom musik med ord som man verkligen inte använder i riktigt seriösa sammanhang då det finns X antal synonymer på orden. Jag har med hjälp av bokstäver skrivit något som jag låtit stå kvar i 4-5 år. Jag har inte gjort en låt där jag sjunger något i stil med "Jag gillar att fista din mamma varje dag i fittan" (Om vi nu ska använda ordet fista, vad jag vet finns det inga synonymer på ordet).
Att jämföra ett nickname (På fragbite dessutom) med en seriöst gjord låt bevisar att du tillhör intelligens-reserven.