1
Sommar idéer?
Postat av julsteffz den 21 Mars 2012, 21:46
69 kommentarer · 3 106 träffar
Tjenare, nu börjar det gå mot sommaren, om ett par månader kan man gå i T-shirt och shorts.
Jag och ett par polare hade tänk att hitta på lite hyss, som vi brukar göra på sommaren, fast i år tänkte vi filma in allting!
Vi vill att ni kanske har något ni vill se?
Vi testar det mesta, kanske inte flyga upp en rymdraket ändtarmen, men ganska mycket.
Våran lilla lista som vi har just nu:
1:Bensin på kroppen i bad-brallor och tända på och hoppa från 5:ans trampolin ute vid Evedal.
2: Knacka på hos någon i bara underkläder och gå in och lägga sig på soffan med go-pro kamera på huvudet.
3: Supa tillräckligt mycket för att klara av att sätta huvudet mot grillen.
4: Köra Krona/Klave med ett lock öl.
En av er har krona den andra har klave.
Ifall det blir krona, då ska den individen dricka ölen så fort som den bara kan.
Tills den ena somnar.
5: Ta en motorsåg, gå ut i en random skog och börja såga ner träd.
6: Äta billys pan pizza i 2 veckor i sträck (Kanske inte 2, men 1 i alla fall!
7: Ta en roddbåt och ta er ut till en liten ö sen kampar ni där nån natt och super som fan:)
8: Gå till McDonalds, köp 100 cheese burjarE^ o hugg in. Den som spyr först vinner. Spara resterna till frukost/lunch/middag till de kommande dagarna.
Vi har gjort värre saker, så vi kommer att genomföra det, vi har så mycket märken så ett extra gör inget, så ge oss tips så kommer jag att skriva in det i tråden!
Allting kommer att komma upp på film, och vi kommer fixa en youtube kanal med:
MVH en snibbe som lengtar til somaren
Jag och ett par polare hade tänk att hitta på lite hyss, som vi brukar göra på sommaren, fast i år tänkte vi filma in allting!
Vi vill att ni kanske har något ni vill se?
Vi testar det mesta, kanske inte flyga upp en rymdraket ändtarmen, men ganska mycket.
Våran lilla lista som vi har just nu:
1:Bensin på kroppen i bad-brallor och tända på och hoppa från 5:ans trampolin ute vid Evedal.
2: Knacka på hos någon i bara underkläder och gå in och lägga sig på soffan med go-pro kamera på huvudet.
3: Supa tillräckligt mycket för att klara av att sätta huvudet mot grillen.
4: Köra Krona/Klave med ett lock öl.
En av er har krona den andra har klave.
Ifall det blir krona, då ska den individen dricka ölen så fort som den bara kan.
Tills den ena somnar.
5: Ta en motorsåg, gå ut i en random skog och börja såga ner träd.
6: Äta billys pan pizza i 2 veckor i sträck (Kanske inte 2, men 1 i alla fall!
7: Ta en roddbåt och ta er ut till en liten ö sen kampar ni där nån natt och super som fan:)
8: Gå till McDonalds, köp 100 cheese burjarE^ o hugg in. Den som spyr först vinner. Spara resterna till frukost/lunch/middag till de kommande dagarna.
Vi har gjort värre saker, så vi kommer att genomföra det, vi har så mycket märken så ett extra gör inget, så ge oss tips så kommer jag att skriva in det i tråden!
Allting kommer att komma upp på film, och vi kommer fixa en youtube kanal med:
MVH en snibbe som lengtar til somaren