1
Jobbig kille tjatar, vad ska jag göra?
Postat av jorkel torkel den 16 Mars 2012, 17:40
136 kommentarer · 359 träffar
Ligger till såhär, en snubbe påstår att jag är skyldig han 70:- då han BJÖD mig på pizza i somras, han tjatar så att öronen blöder, men jag tycker inte han ska ha pengarna då han BJÖD mig på en pizza... han är även skyldig folk pengar som han inte har betalat tbx, och sen "tvingar" mig att betala han, fan ska jag göra så att han inte tjatar mer .. ?? =)
EDIT: tänkte köra på en edit, ska förklara en till anledning vf jag inte ska ge han.
han är som sagt skyldig en annan polare pengar, och jag frågade han "har xxxx get dig dina pengar, jag fick ett svar och det var "nej" kopierade att han hade skrivit nej och skickade det till xxxx, då frågade xxxx "vart pratar du med han då" då svara jag steam, 10 sekunder senare får jag ett medelande av han som itne fått sina pengar där det står "säg till "jorkel torkel" att han har fått sina pengar, annars kommer du inte få dina pengar"
XXXX=killen som whinar efter cashen
EDIT: tänkte köra på en edit, ska förklara en till anledning vf jag inte ska ge han.
han är som sagt skyldig en annan polare pengar, och jag frågade han "har xxxx get dig dina pengar, jag fick ett svar och det var "nej" kopierade att han hade skrivit nej och skickade det till xxxx, då frågade xxxx "vart pratar du med han då" då svara jag steam, 10 sekunder senare får jag ett medelande av han som itne fått sina pengar där det står "säg till "jorkel torkel" att han har fått sina pengar, annars kommer du inte få dina pengar"
XXXX=killen som whinar efter cashen