Tja Fragbite,
Lite bakgrundshistoria;
Tjejen som jag varit tillsammans med i över 5 år gjorde slut med mig i slutet av sommaren och hon var min första och enda person jag haft sex med.
Det tog 3-4 månader sen kunde jag börja strula runt och tjafs med andra tjejer.
Nu har jag träffat en tjej som är väldigt kåt av sig. Första gången vi skulle ligga fick jag inte upp kewken alls (aldrig hänt förut). Trodde självklart att det berodde på att jag var pruttfull och väldigt hög.
Igår träffades vi och kollade på film. Självklart leder det till kyssar och smek och vi börjar knulla. Helt plötsligt, när hon suger av mig, sjunker den där jävla förrädaren bara ihop, trots att jag är sprängkåt och hon var sanslöst duktig på att suga av. Den vägrar att ställa sig upp helt och hållet utan den ser mer ut som en död jävla fågel.
Vafan är det för fel på mig?
Kan det ha någonting med mitt ex att göra eller är det bara något jävla psykologiskt problem jag har?
Om ni har varit i en sådan här situation tidigare, hur löste ni problemet?
Nej, jag är inte bög.
Skrivet med min iPhone
Dock är jag lite fundersam vad det gäller tornen och hur dom kommer skjuta, ska bli intressant att se när det kommer.
Vet någon om dom kommer fixxa banlisten på TMM?
Fan vad s2 förstörde HoN, kunde varit ett grymt spel.
Likt denna map, fast i multiplayer läge t.ex.
http://forums.heroesofnewerth. com/showthread.php?415072-Elem ent-TD-v0-51-7-5-2012&highligh t=elemental+td