Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud problem

Postat av wiixen den 12 Mars 2012, 23:18
24 kommentarer · 283 träffar
tja grappar :D

Har problem med en brud som jag är på "g" med imo. Jag vill visa mina känslor för henne även ifall det står andra om oss, men så fort mina ex kommer (som hon är kompis med) så vill hon inte.. När vi är hemma hos mig (jag,hon,polaren och hans brud) då jävlar kan hon visa. Har även ett problem med en annan kille när han kommer till "min" ort så är hon också lite osäker hon vill mer eller mindre inte såra han.. Men jag har sagt till henne att det är så det är? gillar du mig så visa det liksom.. hon får ju vafan prata med han. Jag skulle kunna göra det mesta för henne, det var som igår då en gammal skolkamrat blivit anmäld för nåt, han följde efter henne och hennes kamrat jag sa då till henne att om han rör dig så kommer jag ta hand om det ( NEJ jag slåss inte.. men för hennes skull så gör jag det gärna mot han)

Jag är såklart ingen grabb som är avis/svartsjuk för jag själv vet att det bara är jag som förlorar på det.

Bjuder la på lite stavfel och det vanliga :) Vad kan jag mer göra ? För att visa att jag VERKLIGEN gillar henne
Föregående tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..