Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejer som dricker

Postat av KREAN den 7 Mars 2012, 21:44
40 kommentarer · 328 träffar
Jag och mitt EX är på G igen. Förr så var hon den där perfekta, drack inte,rökte inte eller något sånt. Nu dricker hon varje helg typ. Röker gör hon dock inte. Hon berättade för mig att hon vaknat upp brevid en jävla invandrare och hon visste inte vad som hänt.

När hon har berättat det så känner jag ju inte direkt att jag kan lita på att hon dricker under kontroll. Dessutom är hon bara 16 år, (96a och jag är 95a). Jag känner att varje helg/varannan helg är extremt mycket drickande för mig. I alla fall för en som är 16. Vill ej låta som nån jävla farsa eller något sånt. Men vill inte bli drabbad av att hon kanske kommer hem en dag och säger att hon varit otrogen.

Skulle nämligen träffa henne denna tisdagen, men då var jag väldigt sjuk men börjar bli friskare nu så jag sa att vi kunde träffas på helgen. Men hon visste inte om hon kunde för att hon skulle dricka.

Känns ju inte direkt så bra att hon väljer mig över drickan, hade varit skillnad om hon hade bestämt något med en kompis.

Vet inte riktigt vad jag ska göra. Vill ju bli ett par igen men inte med någon som inte kan komma en helg och träffas för att hon ska dricka.

was shall i DO!

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..