Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

har sån jävla tur! :D

Postat av STRAAAAAAANDDDD den 6 Mars 2012, 23:26
60 kommentarer · 298 träffar
på gymmet som jag tränar på finns det en sjukt snygg tjej som arbetar där. Dom senaste månaderna har jag börjat träna sent på kvällen (21:30-22:30 då dom stänger) och denna tös jobbar timmarna innan dom stänger. Hon är typ 1,60 och väger kanske 50 kg eller något, sjukt fit. Hon är ganska liten men är väldigt vältränad och har världens sexigaste och fasta röv jag skådat. Då hon jobbar där tränar hon nästan hela tiden...

Jag är ganska kåt av mig och spanar på alla brudar jag ser så det var i början inget speciellt med henne, men jag har känd den senaste tiden att jag mer och mer tänkt på henne. Till en början såg jag henne som något jag ville pumpa och dumpa men numera vill jag lära känna henne. Under förra veckan så var det bara jag kvar på kvällen och då har hon kommit fram till mig när jag tränat och pratat lite med mig, hon har en vänlig ton och jag märkte att hon också verkade intresserad av mig.

Fick det bekräftat när jag var på gymmet denna kväll! :D Som vanligt var bara jag kvar och när stängningen närmade sig sa jag till henne att jag gärna ville duscha av mig innan jag for hem, söt som hon är sa hon att det var okej (var nämligen över 22:30). Efter att jag duschat och skulle klä på mig kommer hon in i omklädningsrummet och omfamnar mig och ger mig en stor blöt kyss och lägger en lapp i handen på mig. Jag kollade på lappen och där hade hon skrivit sitt nummer och att jag skulle ringa henne imorron! ;)

Hon är som sagt sjukt söt. Hon har en sexig vältränad rumpa och är extremt fit. Kan tillägga att hon är 22 medan jag bara är 18
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..