Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ny brud på G! (tips)

Postat av crawd den 25 Februari 2012, 15:59
28 kommentarer · 356 träffar
Tja 30 slakers!

Är medveten om att fragbite inte är det seriösaste forumet som finns men ikväll så kommer det en brud till mig. Vi träffades för en vecka sen på en fezt.

Vi började hålla på på festen men gick inte alltför långt.

Den här bruden är söt, gullig, snäll och extremt glad hela tiden!

Hon skrev till mig i onsdags och fråga om vi kunde ses något mer. Visst tänkte jag så nu ikväll smäller det, hon kommer till mig!

Har inte direkt planerat något, men har tänkt mig att vi bara ska mysa inför någon/några filmer.

Så jag skulle uppskatta några bra filmtips, gärna sånt man kan mysa till! Alltså ingen action o liknande. Antar att det är drama/romantik som gäller? Eller? Iallafall, släng upp era tips!

EDIT:
jaha edit här då grappar!
Som sagt hon kom till mig vid 7 snåret iallafall. Jag hade tankat ett antal filmer blandat med komedi/skräck och lite drama på det. Vi satt först och snacka lite sedan så fick hon välja vilken film då jag hade nästan ett tiotal filmer.

Efter lite & men så bestämde hon sig för att vi skulle titta på The Grudge. Vi småtittade och hon mjuknade rejält med tidens gång! Efter halva filmen så insåg vi att vi knappt hade tittat på filmen så det resulterade i att vi gick upp på rummet, satte på en dramarulle på tvn och myste ner i sängen! Resten av historien kan ni nog, tackar för era tips!

Målet med det hela var ju dock inte att få ligga, men så blev fallet. Inte så bra att inleda ett förhållande med sex jag vet, men hon och jag snackar riktigt mycket fortfarande och nu ska vi "börja om" om man nu kan säga så, så hoppas på det bästa och att det här håller!

Glid vidare
//Crawd

Träffa brud efter fezt?

99 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

28 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 28 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..