Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mitt första slagsmål... :/

Postat av ivzeck den 24 Februari 2012, 17:07
52 kommentarer · 373 träffar
Tja, jag skippar all sånhär förtext och går rakt på sak...

Torsdag den 23/2 2012: Jag steg upp som vanligt, käkade, borsta gaddarna etcetc...
Jag hade köpt några nya skor 3 dagar tillbaka och hade tänkt använda dom då vi skulle till en teater där en snygg tjej i min skola skulle med, allt flöt på som vanligt..

Påväg till skolan möter jag en kille som precis blivit avstängd från skolan, han pankade pannbenet ur en 2a klassare, (jag är 16) iaf så började vi snacka om livet och sån konstig skit.
MEN, när jag tog upp saken om att jag skulle lägga in en stöt på tjejen jag gillade (vi kallar henne Estell, det känns fint) blev han skitsne och sa att hon va en hora och att han knullade hennes mamma etc, jag blev såklart jävligt arg och frågade vare va för fel på honom, han undvek att svara och slängde offensiva kommentarer tillbaka..

Diskussionen slutade med att han puttade ner mig i snön och spotta på mina skor, jag va redan lack men när det hände fick jag ryck1 som inte ofta händer mig..

Jag drog tag i hans ben och slängde ner honom på marken och sparkade hans lår med full kraft, då han jobbat på en närliggande resturang medans han varit avstängd drog han ut en kastrull ur sin väska och försökte panka den i huvudet på mig.
Jag kände den fräsha luften swisha i ansiktet då jag backade för slaget, det enda jag fick i huvudet va att jag också ville ha en kastrull så jag tog tag i den och försökte fälla honom.
Då han är lite större än mig lyckades han hålla kvar det perfekta vapnet så jag drog en vänsterkrok över näsan på honom.
Shockad som jag var stod jag still i ett fåtal sekunder innan jag drog kastullen ur handen på honom och drog ett kastullslag i huvudet på den yra killen som låg försvarslös.

Men det allra sjukaste va! att sen kom det 4 svarta killar i en range rover o drog ut 2 maskingevär och börja peppra honom i bitar!

jag sprang självfallet där ifrån och trött lutande mot och såg en kines med ett lodjur i koppel som ba: HAHAHAHHAHA! och jag börja gråta :(

Så fragbite! kommer jag bli polisanmäld? Jag är rädd :( Hjälp mig !
Föregående tråd
Nästa tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar