Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ta bort Klamydia utan läkarhjälp.

Postat av Elieli den 23 Februari 2012, 22:27
77 kommentarer · 30 541 träffar
Tja FB. Nu är det så att jag är 99.99% säker på att jag har Klamydia.

Träffat en brud nu i ca en månad som jag gillar och ska försöka bli tillsammans med. Har bara legat med henne 2 ggr dock, första gången för en vecka sedan. Första gången med kondom och gången efter utan pga att vi båda tycker att det är skit/oskönt.

Nu till saken...

En brud som jag låg med mellan November-December förra året ringde mig igår och berättade att hon hade fått skiten. Vi körde alltid utan osv... hon lyckades också att bli gravid en gång. Vi slutade träffas just pga bråk kring detta och lite annat skit. Har inte snackat med henne på 2 månader, tills hon nyss ringde dvs. Så blev skit lack igen och så började vi bråka igen. Hon tror att hon kanske fått det från mig.

Är dock 100% att det inte är jag då jag testade mig typ 1 månad innan vi sågs. Men nu lär jag ju ha det eftersom vi hade sex regelbundet i 2 månader.

Vill nu inte att bruden(som jag är med nu) får reda på det här. Hon har frågat förut om jag haft någonting och jag kunde med gott samvete säga "Nej" och hon har dragit upp att ev. testa sig tillsammans osv av någon konstig anledning. Så nu vet jag fan inte vad jag ska göra... Hon kan ju redan nu vara smittad. Men tror chansen är ganska liten efter 1 gång utan kondom...

Jag vill alltså inte att ungdomsmottagningen eller vilka fan det är som registrerar den här skiten på sin dator ska få reda på det. Kan aldrig vara bra att de har koll på att man haft det, Illuminati-grejjer ni vet :D:D... Nej men serri, vill inte att det står där bara ifall jag och bruden kommer överrens om att dra dit tillsammans någon gång.

Så jag undrar om det är lätt att bli av med skiten själv och på något sätt få antibiotika utskrivet pga någon annan anledning? Eller kanske till och med köpa det på en svart marknad.

För att sedan komma på någon randomursäkt till varför jag undviker sex eller henne överhuvudtaget under ca en 10-dagars period.

Tack, massa pussar!!!!!!!!!!!!!!
Föregående tråd

77 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 77 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..