Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvän...

Postat av RsF den 22 Februari 2012, 17:27
17 kommentarer · 421 träffar
Hejsan Fragbite.

Jag har nu varit tillsammans med en tjej i snart 4 månader och allting verkar bra förutom ett par saker som jag stör mig något enormt på som fått mig att fundera på att göra slut.

1. Nästan varje gång jag är med henne och vi är ensamma så blir jag sjukt upphetsad och vill ta det ett steg längre men hon verkar inte vara det minsta intresserad av det och det stör mig något enormt mycket. Vi båda är oskuld men hon verkar inte ens vilja prata om sex när jag väl tagit upp det. Jag har frågat ett antal gånger om att gå till UM och fixa preventivmedel och sånt men varje gång jag frågar om hon har tid så har hon självklart något annat för sig. De gångerna jag sovit hos henne så har jag även försökt få lite men hon tar bara bort min hand eller säger "jag måste verkligen sova nu".

Varje gång hon säger ifrån eller ignorerar mina försök så börjar jag verkligen tänka efter om hon är rätt tjej för mig.

2. Sist jag sov över hos henne så erbjöd hennes pappa mig att äta lunch där men då så sa min flickvän ifrån, hon verkar inte vilja att jag ska spendera tid att lära känna hennes föräldrar och det stör mig sjukt mycket. Hon får inte sova hos mig eftersom hennes föräldrar "inte känner mig", vilket jag tycker är sjukt konstigt. Hon verkar inte vilja ha mig dit eftersom hon säger att det är mycket roligare hos mig och att hon inte gillar att vara hemma. Hur ska jag då kunna lära känna hennes föräldrar om jag aldrig är där?...

3. Det är alltid jag som frågar om jag kan sova över hos henne , hon har aldrig ens tagit upp något om sex eller liknande med mig, det är alltid jag som frågar i princip allting som har med sånt att göra.

Vad tycker ni att jag ska göra? Jag tycker om henne väldigt mycket men det känns bara som att jag är hennes kompis. För varje dag som går så blir jag allt mer förtvivlad och jag är inte helt säker på vad jag ska göra.

En sak jag tänkt göra är att aldrig ta på henne på ett sätt som får henne att känna att jag vill göra något, jag ska även aldrig fråga om UM, sex eller om jag får sova över hos henne.

Om det går en månad utan att hon reagerar så blir det nog att jag dumpar henne, om hon inte redan dumpat mig...

Skulle även vilja ha förslag på vad ni skulle göra i min sits.

(Ledsen för eventuell stavfel samt inkorrekt grammatik kan förekomma.)

Mvh
RsF
Föregående tråd
Nästa tråd

17 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 17 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..