Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Analyze this

Postat av Brainfreezer den 11 Februari 2012, 03:09
21 kommentarer · 292 träffar
Har haft ett något längre förhållande nu och tror att vi kommit in i något som jag börjar se som ett slut på det hela.

Just nu när jag skriver det så blir det lite svårt att förklara men vad jag sammafattar det jag är påväg att skriva är att tjejen fortfarande vill "leka runt i bollhavet" dvs träffa andra, festa etc.

Hon tar upp allt oftare om hur perfekt det hade varit om man träffat en kille som bara var på besök i närheten och sedan skulle åka iväg, dvs ha som kk eller dyl, utan krångel. Jag tror oftast att hon försöker göra mig svartsjuk fast det gör mig endast allmänt pissed off då jag tycker att de är respektlöst av henne.

Ännu en orsak till varför jag börjar ifrågasätta relationen är att hon klagar på att det är på tok för lite nytt som händer i livet och även när hon nämner saker som kan ske i framtiden så säger hon inte det i "vi form" dvs när vi skaffar en unge, när vi skaffar en lägenhet etc utan brukar numera säga såhär. "när jag föder ett barn så ska (Han) inte vara i rummet. "
Detta var ett exempel men you get my point.

Hon är också lite mer avståndstagande i förhållandet, jag misstänker nästan otrohet men är ganska säker på att det inte är så.

Så min sammafattning är ju att hon tröttnat på förhållandet, det går väl att fixa antar jag, Grejen är bara det att jag inte vet om jag vill investera så mycket i en tjej som alltid behöver något nytt som händer.

Vi är båda över 20års gränsen men hon verkar ha gått tillbaka i tiden och plötsligt blivit en fjortis/drama queen. Hjälp mig fragbite, överdriver jag här eller what the fuck?

för övrig disk, Vad skulle du gjort i en sånhär situation? Dumpa/Försöka lösa det/Vänta på att det går över?

Lösning på detta?

42 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

21 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 21 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..