Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med tjej

Postat av juemoo den 10 Februari 2012, 20:18
23 kommentarer · 353 träffar
Hej Fragbite!

Jag känner att jag både måste skriva av mig lite och få lite svar.

Jag har en tjej på G, eller ja.. vi är ett par kan man säga nu.
Vi har hållit på i ungefär en månad och jag älskar henne redan, hon är perfekt för mig och hon säger detsamma om mig.
Men nu är hon helt plötsligt i någon jobbig "period", hon säger att hon inte har lust vakna, ingen lust att träffa något folk alls och med det så saknar hon mig mindre. Allt detta hände efter att jag kollade hennes sms från en kille i hennes klass bara för nyfikenhet och hon sa att hon var rädd att jag inte litade på henne efter det, ganska dumt av mig måste jag säga.

Men killar, vad tror ni detta beror på? Hon verkar väldigt ensam i skolan så jag tror inte hon ljuger, men hon skriver Aldrig till mig mer eftersom hon säger att hon inte vill träffa folk alls.

Vad ska jag göra? Har ni varit i samma sits? Eller något liknande..

Snälla hjälp mig, jag kan inte sluta tänka på henne och jag vill inte ringa/smsa henne för det vill hon ju som sagt inte..
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..