1
Hur tänker föräldrar?
Postat av Låst konto 146056 den 6 Februari 2012, 19:41
5 kommentarer · 250 träffar
Mamma fyller 40 och ingen i huset visste vad vi skulle göra för henne.
Redan för 2-3 månader sedan (påmint pappa flera gånger) iallafall så ville jag gå och se Peter Apelgren på Ruby bar i göteborg den 1:e mars
Pappa ska jämt skämta om allting och sa att jag skulle boka in lite skämtsamt (fick inget rakt svar och frågade minst 40 gånger olika tillfällen)
Pratade med morssan lite diskret och hon tyckte det skulle vara jätte kul men iallafall så nu senast för några minuter sedan fick pappa utbrott och det såg ungefär ut såhär
pappa: vad vill ni ge mamma då?
jag: men vi skulle ju boka ruby bar med standup och mat sittning?
pappa: men det e ju knappast morssans högsta önskan lr?
jag: nehe men det är de jag tänkt iallafall har inte kommit på något annat
pappa: aha men va vill ni nu då (till mig o syrran) och syrran visste ju inte hon sa gokart och massa konstigt liksom för en 40 årig morssa?
därefter blev farssan sur som fan och frågade åter igen mig
pappa: kom på något då
jag : men det är de jag vill och tror hon tycker om med
pappa: men morssan sitter väll för helvete inte på dagarna och tittar på standup eller gör hon de?
jag: men det e inga cs klipp hon ska se alla gillar la för fan standup och lite mat lr?
pappa: *utbrott* e du dum i huvudet eller det ska ju vara något som hon vill ha
jag: men då kan la du köpa hennes högsta önskan då för helvete
därefter gick jag i princip ifrån bordet and guess what?
Morssan kom hem strax därefter och började äta.
Nyligen kom pappa upp med anteckningsblock och kalender och frågade mig när standup och middagen var så gick in på deras sida och bam "Full bokat"
Ibland blir man så jävla ledsen och sur på gubbhelvetet så det finns inte, hade bara lust o skriva av mig lite och kanske om någon där ute har lika dumma idioter till päron.
Redan för 2-3 månader sedan (påmint pappa flera gånger) iallafall så ville jag gå och se Peter Apelgren på Ruby bar i göteborg den 1:e mars
Pappa ska jämt skämta om allting och sa att jag skulle boka in lite skämtsamt (fick inget rakt svar och frågade minst 40 gånger olika tillfällen)
Pratade med morssan lite diskret och hon tyckte det skulle vara jätte kul men iallafall så nu senast för några minuter sedan fick pappa utbrott och det såg ungefär ut såhär
pappa: vad vill ni ge mamma då?
jag: men vi skulle ju boka ruby bar med standup och mat sittning?
pappa: men det e ju knappast morssans högsta önskan lr?
jag: nehe men det är de jag tänkt iallafall har inte kommit på något annat
pappa: aha men va vill ni nu då (till mig o syrran) och syrran visste ju inte hon sa gokart och massa konstigt liksom för en 40 årig morssa?
därefter blev farssan sur som fan och frågade åter igen mig
pappa: kom på något då
jag : men det är de jag vill och tror hon tycker om med
pappa: men morssan sitter väll för helvete inte på dagarna och tittar på standup eller gör hon de?
jag: men det e inga cs klipp hon ska se alla gillar la för fan standup och lite mat lr?
pappa: *utbrott* e du dum i huvudet eller det ska ju vara något som hon vill ha
jag: men då kan la du köpa hennes högsta önskan då för helvete
därefter gick jag i princip ifrån bordet and guess what?
Morssan kom hem strax därefter och började äta.
Nyligen kom pappa upp med anteckningsblock och kalender och frågade mig när standup och middagen var så gick in på deras sida och bam "Full bokat"
Ibland blir man så jävla ledsen och sur på gubbhelvetet så det finns inte, hade bara lust o skriva av mig lite och kanske om någon där ute har lika dumma idioter till päron.
pappa eller mamma
8 personer har röstat