1
Bög rykten
Postat av Miken1 den 2 Februari 2012, 23:20
145 kommentarer · 1 635 träffar
Hejsan alla på fragbite, nu är det så att sedan 7an så har det gått rykten om att jag är bög". Jag brydde mig inte i början och trodde att det skulle sluta, men det eskalerar bara.
dom har till och med försök sätta dit och gjort så att andra tror jag är bög, otroligt va?
det dom gjorde var att dom tog min mobil ur min ficka
och smsa sig själv detta "älskar dig"
visa det för hela klassen...
jag är så trött på detta går sista året i nian och bara längtar efter att byta skola och komma ifrån detta helvete.
Så nu undrar går denna situation att fixa för att jag inte bara skrika ut "jag är inte bög" eftersom dom tror att jag försöker bara "gömma sanningen"
nånting smart att säga till dom eller nå?
vet inte vad jag ska göra...
tack för att du läste detta
EDIT: jag tackar för alla uppmuntrande kommentarer, och har bestämt mig att skita i dom :)
(tack för alla roliga kommentarer också, gav mig ett leende på läpparna)
gotta love Fragbite
dom har till och med försök sätta dit och gjort så att andra tror jag är bög, otroligt va?
det dom gjorde var att dom tog min mobil ur min ficka
och smsa sig själv detta "älskar dig"
visa det för hela klassen...
jag är så trött på detta går sista året i nian och bara längtar efter att byta skola och komma ifrån detta helvete.
Så nu undrar går denna situation att fixa för att jag inte bara skrika ut "jag är inte bög" eftersom dom tror att jag försöker bara "gömma sanningen"
nånting smart att säga till dom eller nå?
vet inte vad jag ska göra...
tack för att du läste detta
EDIT: jag tackar för alla uppmuntrande kommentarer, och har bestämt mig att skita i dom :)
(tack för alla roliga kommentarer också, gav mig ett leende på läpparna)
gotta love Fragbite