Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

datorn sönder ?

Postat av PYSEN! den 21 Januari 2012, 00:44
15 kommentarer · 529 träffar
tjena

som topic lyder undrar jag om min dator har gått sönder..

var på restaurang idag och åt fint med mina päron och hade datorn ute i bilen i några timmar.. det var väl 0 gradit ute och när jag drog på lan efter middagen men när ja skulle starta datorn så funkar typ inte portarna står att det inte är någon signal på skärmen och musen o tangetbordet bara lyser men det brukar dom aldrig göra.. har testat kopplat ut moderkortet i någon minut och sen kopplat in det.. men tror liksom inte det är moderkortet för alla mina fläktar fungerar och sånt började koppla in den för ca 1-2 timmar sedan och nu fick jag spel och vände mig till er :) .. kan säga att jag byggt ihop datorn för ca 1.5 år sedan.. amd phenom II 3.0 hz 545 och ati radeon hd 5770 .. 650w ..

undrar om någon kan hjälpa mig med detta och om någon kan bygga ihop en helt ok gaming dator för ett bra pris.. typ som denna jag byggde ihop snabbt fast gärna lite billigare . :)

https://www.inet.se/kundvagn/v isa/1394293/2012-01-21

tack på förhand , ralle

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..