Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
3

Jag vill dela med mig av en sak

Postat av Azarath08 den 19 Januari 2012, 22:41
41 kommentarer · 640 träffar
Hej, jag ska berätta vad som hände direkt.

Hela hösten för mig har varit riktigt piss, och då menar jag riktigt piss.
Skolan har gått dåligt och jag börjar komma ifrån mina vänner mer och mer vilket har lett till en depression.
När jag hamnade i min depression så gjorde det att jag vände mig emot mina föräldrar och började ogilla dom mer och mer.
Efter ett tag av mycket bråk hemma som vi aldrig har haft tidigare så bestämde mina föräldrar att jag kanske skulle flytta på mig för att "finna mig själv".
Sagt och gjort, jag flyttade till Stockholm när vinterlovet började för att börja spela teater.
Jag har alltid varit intresserad av teater men har alltid hatat mig själv och aldrig velat göra det.
Jag tycker att jag är en ful, äcklig och hemsk person.
Första dagen så kom jag med ett väldigt dåligt självförtroende som jag har haft under hela mitt liv.
Fem minuter tidigare stod jag inne i salen och fick hälsa på våran ledare och han gjorde ett väldigt gott intryck på mig.
När gruppen kom in så kom den vackraste tjej jag någonsin har skådat.
Hon var inte direkt snygg men hon hade en sådan utstrålning och ett vackert leende som gjorde att jag blev helt tagen direkt.
Jag blev väldigt nervös såklart när jag hälsade och stammade fram ett hej när jag skakade hand med henne.
Den här känslan har jag aldrig haft tidigare för en tjej och då har jag ändå haft tre långa förhållanden som har hållt längre än ett år.
Vi kan kalla henne för Emilia.
Vi hade våran lektion och jag kände hur både jag och Emilia delade blickar, det var helt underbart.
Jag råkade röra hennes rumpa vid en övning och då började hon skratta vilket jag såg som positivt.
När lektionen var slut så bestämde jag mig för att ta tag i saken och gick fram till henne och frågade om hon ville ta en kaffe eller något.
Tro det eller ej men hon svarade ja!
Vi bestämde oss för att mötas utanför vid trappan.
Det här var helt underbart kände jag och gick därför till toaletten för att klämma några finnar om jag hade och reda till mitt hår.
Efter en liten stund gick jag ut för att träffa denna skönhet.
När jag öppnade porten så stod hon där, vacker som sten.
Jag gick fram till henne, vi började småfnittra när vi kollade på varandra.
Då tog jag hennes jävla skalle och tryckte ner det på trappsteget så att det blev en stor spricka och började blöda och då tog jag fram min burk d:fi wax och kletade över det jävla såret för att reparera det sedan spottade jag henne i ansiktet och drog ner hennes jävla billiga jeans och fistade henne med min sko och sedan piskade jag henne på röven med min iPhone.

Hon har inte svarat mig efter detta... Hur ska jag göra? Jag vågar inte gå tillbaka till gruppen.

EMILIA SNÄLLA JAG ÄLSKAR DIG SVARA MIG!!!

41 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 41 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..