Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mår ej bra

Postat av Skaalmanz den 18 Januari 2012, 11:45
27 kommentarer · 358 träffar
Tja fragbite vet ej hur jag ska göra jag har mått dåligt i 2 år, jag har berättat för en nära kompis men hon värkar inte förstå. Varje dag jag går till skolan så har jag en klump imagen , Jag är inte mobbad men hatad det känns som ingen vill att jag ens ska leva , jag känner mig väldigt utnyttjad dom ända gångerna nån ringer mig är när dom sks ha hjälp med nånting . Jag är inte som alla andra , jag är missbildad riktigt ful ,smal , Jag har haft ökennamn ända sen 6an går nu i åttan , Jag får inga tjejer som alla andra kompisar , jag har en tjej kompis inget mer , kill kompisar har jag men inte så många riktiga kompisar jag har kanske 4st kompisar som nag kan lita på problemet med dom är att dom "retar" mig hela tiden vet att ni tycker jag låter löjlig men efter 2 år så blir det skit jobbigt dom hittar på massor av öken namn hela tiden detta blir för mkt jag har mått dåligt länge nog gråter ofta nu för att allt blir för jobbigt jag är rktigt dåliga på allt exakt allt , Det är mera saker men dom är personliga, Jag vill ha hjälp fragbite vad ska jag göra , orkar inte mera hjälp mig snälla :(((

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..