Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Sjukaste, hjälp!

Postat av Svanne den 18 Januari 2012, 07:45
49 kommentarer · 543 träffar
Hej fragbite.

Dagen var fredag den 13de.

Jag hade nyss dammat ut märkes kläderna ur garderoben för att jag skulle träffa ett nytt ragg.

Nu satt jag satt på x2000 till Alvesta där jag senare skulle byta till ett öresundståg emot Kalmar.

I med att jag skulle träffa mitt ragg så lå' jag inne med en fet jävla backslick.

Iallafall.

Jag satte mig på tåget drog in en fet general lös i käften och bara chilla. Efter ett tag började jag känna att jag var skit törstig. Vi når Hässleholm och jag hör en tjej röst i högtalaren "Glöm inte! Vi har mackor, godis, dryck och annat gott i vagn 2!"

Wie! tänkte jag då morsan hade pungat upp 500spänn till mig då jag skulle vara där över hela helgen.

Trögt som det är att lyfta med ett fet jävla arsle lyckades jag ta mig upp. Jag satt i vagn 3 så det var inte så långt att gå.

Där var redan två stycken framför mig, där var en disk man kunde ta allt från cola till bakelser. Jag tar en Cola och ställer mig i kön.

- Det blir 20kr, tack. - Säger hon med världens finaste röst!

- Sure - drar jag till med, även fast jag tyckte 20spänn för en 33cl var lite väl mycket att punga upp.

Lämnar fram 500lappen så säger hon att det inte finns växel till det osvosvosv... Tur som jag har lyckas jag hitta två guldmynt i min gant jacka, dvs två 10or.

- Här, jag hade två tior visst.. - Sa jag med suckande röst.

- Tack - säger hon glatt.

Inga problem tänkte jag säga men vadfan..

- Ska du ha kvittot? - Frågade hon och log så sött.

Jag har nog aldrig sett ett sådant leende förr, ni grabbar som har en brud och verkligen älskar henne vet hur detta leende är. Helt otroligt. Tror jag blev förälskad!

Hmm.. kvitto till en Cola 33cl som är upp drucken om 2min?

- Om du skriver ditt nummer på kvittot så gärna! - Bara halkar ur min feta käft :s

Sagt och gjort. Den överfina bruden i kassan skrev upp sitt nummer på kvittot och sa:

- Det får du för besväret - och blinkade med ena ögat.

Det kändes som flera år. Jag för 5sekunder sedan fått hennes jävla nummer i handen och jag bara kollade på det. Var det sant?!

Tro det eller ej, men jag har inte smsat eller ringt henne. Så nu undrar jag hur ni går tillväga. Jag vet inte vad hon heter eller så heller. Hur ska jag börja? "Hej" ? "Hej fin" ? Det var flera år sedan jag gjorde sånt till random brudar man hittade på bilddagboken eller liknande.

Flöda in tips! Kommer med edit om allt som händer och sker mellan oss!

Ha det så länge! / Kanin Lort - Vill även be om ursäkt för eventuella stavfel och särskrivningar!

edit 1 :
Efter många om och men så har jag bestämt mig för att fortsätta tråden då min polare tjatat på mig att jag ska dela med mig av det goda. Även fast det uppstått påhopp osv emot mig om att jag skryter om mina kläder och dylikt. Nåväl.

Jag ringde henne idag på fredagskvällen runt 19.00.
Jag var asnärvös men efter ett tag lyckades jag ta fram telefonen och ringa.

Samtalet gick ungefär såhär:

DUUUUT - DUUUUT

- Hej, det är Emma.
- Hej Emma. Stammade jag fram. Det är Andreas du gav mig ditt nummer på ett kvitto förra fredagen om du minns. (#10's förslag)
- Jaha! Hej! Jag har väntat på att du ska ringa jätte länge! Sa hon och var överdrivet glad. Självklart blev jag också glad då men ännu mer nervös.
- Haha, förlåt för att det tog sån tid. Varit sjukt nervös över att ringa. Inte varje dag man får nummer av en konduktör på tåget inte.
- Det är lugnt! Sa hon och då släppte nervositeten lite.
- Vad bra, vart bor du någonstans?
- Malmö svarade hon och jag tappade talförmågan. Jag hade alltså träffat en brud, på samma ett tåg som gick ända från danmark till småland och nu bor hon jättenära mig?! helvete..

- Aufan. Själv är jag bosatt i Lund svarade jag. Tror hon också blev förvånad av det jag sa. Det lät så iallafall.
- Då bor vi rätt nära varandra då! Sa hon glatt
- Jo.. ja det gör vi! Men du, måste käka nu, du kan väl dra av ett sms om du har lust?
- Självklart! Hejdå!
- Hej då!

Vi la på. Jag var/är asglad. Hon bor nära, fin tjej, trevlig allting! Hon har vi har även konverserat lite över sms men inget speciellt. Typ var i Malmö hon bor och var i Lund jag bor. Inget speciellt. Om det blir något intressantare hör jag av mig senare ikväll!

Smsa/ringa?

121 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

49 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 49 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..