Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjejen hatar mig...

Postat av Övervakaren den 16 Januari 2012, 20:22
25 kommentarer · 304 träffar
Förlåt för att jag alltid klagar här, men ni lyckas faktiskt alltid hjälpa mig...

Senast jag var med tjejen hände något fasansfullt olyckligt. Satt och åt hemma hos henne med hela hennes familj, drack lite vin till med. Grejen är att när jag dricker alkohol blir jag alltid så oerhört täppt i näsan, och då menar jag RIKTIGT täppt. Kan knappt stå ut, måste bara ha ut snoret som alltid blir retfullt bra "pillmaterial".

Till slut gick det åt helvete, hennes farsa sa ett förbannat roligt skämt och jag liksom "fnös" till, kommer snor över hela bordet. Samtidigt får jag tårar av farsans påhitt och snörvlar.....så jävla hemsk var det.....går ju inte bara göra ogjort. Ursäktar mig och torkar bort det värsta med min servett. Men det slutar inte där.

När jag torkar av mig allt under näsan igen med handen och ska stryka av det på byxorna.......precis då har tjejen fört sin hand till mitt ben som en lugnande tröst, visa att hon fanns där......hann bara känna att hon lade handen på benet innan jag strök min snoriga hand över hennes, kollar henne panikslaget i ögonen och sliter bort den medan jag inser att nu jävlar har jag gjort bort mig ordentligt. "Fö-förlåt.." börjar jag chockat, men hon springer gråtandes från bordet och lämnar mig med två mycket tagna föräldrar. Var min första middag med hennes familj också. "Ska nog gå hem".

Mår så jävla dåligt och tjejen svarar inte på sms eller när jag ringer. Skulle vilja överraska henne på något sätt, men svårt när jag inte får tag i henne.

Kvinnokunnare och vänner, snälla hjälp mig. Hur ska jag bära mig åt? Har n klarat er ur en liknande kris? :(i
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar