Började en ny kurs nu efter jul/nyårsuppehållet. Det är ett NV ämne jag läser och det är 2/3 tjejer i klassen. Nu är det såhär att det är en särskild tjej i min kurs som jag är snorkåt på. Jag känner mig bekväm tillsammans med henne och hon ler vackert mot mig hela tiden.
Jag skulle gärna vilja få henne, men vad kan man köra för strategi? Hon fattar inte att jag är intresserad alls. Men som sagt det flyter på och jag tar plats.
Hur fångar man henne dock? det är ju inte direkt samma sak som på krogen där jag fått alla andra tjejer.. Hur approachar man henne?
Jag lovar att det funkar om hon nu är intresserad av dig. Rakt på sak bara!
Skrivet med min Android-mobil
Men tjejer brukar inte gilla killar som inte syns så det är väl bara att brösta upp dig och delta i diskussioner.
hon: " bla blabla 124 bla bla bla"
du:" Aah okej, tack så hemskt mycket. Du medans vi ändån pratar. Skulle jag kunna få bjuda dig på en fika?"
#11 Säger hon biblioteket så går ni dit. Efter 5minuter så säger du:
Dags för en liten paus va? Sedan går du och hämtar schacket. Spelar en match mot henne, och låter resten sköta sig självt.
Schack har en förmåga att urarta till något alldeles underbart från min egen erfarenhet. Ni kommer lära känna varandra på ett helt annat sätt. Och när det psykiska spelet är klart, kommer hon säkerligen att vilja se ditt fysiska spel aswell.
#20 Really? Hur fan vänder du att du vill veta vilka sidor ni ska plugga på till att du vill bjuda henne på fika? Det är bättre att fråga när hon kan "see it coming", är hon inte beredd på frågan så kommer hon ju bli helt ställd och allt bli awkward.
#21 Den där konversationen var fan ruskigt awkward, han hade fått ett stort WTF i ansiktet om han drog den. Man skall inte ställa en fråga som enkelt kan besvaras med nej, "Vi sticker till mig efter skolan och pluggar så vi får gjort arbetet" är väldigt mycket mer lättsamt. Svarar hon med att hon inte kan, så står du fortfarande i överläge och kan skämta bort det med att hon då får göra hela arbetet själv eller liknande.
#0 Du säger att du brukar vara på krogen, då har du det ju fan som upplagt. När hon är ute så råkar du hamna på samma ställe, kan inte bli awkward.
visar sig snabbt om du har snabeln för hennes elefant eller inte
Mitt tips är helt enkelt om ni pratar att vara dig själv och försöka blanda in så mycket kroppskontakt som möjligt. Utan kroppskontakt så är det bara meningslöst snack som inte leder till så mycket.
#4 Det är fan sant, tjejer drar sig till idioter.
Du är född till att inte kunna ragga, sad but true
Bjud henne på hemma fest
prata lite halv gulligt mot henne. jaaa det är väl det vanliga rövslicka lite
Eller så kör du på det hederliga viset och använder munnen men det verkar vara för svårt för typ hälften av dagens ungdomar.
Säg typ:
Fika kl1700 (PLATS)
du ska visa vem som bestämmer, efter träffen kommer det gå som på räls och på noll tid kommer hon vara i ditt kök och laga mat åt dig