Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Brud arg när vi badade tsm, hjälp!

Postat av Elieli den 16 Januari 2012, 01:18
42 kommentarer · 319 träffar
Kan börja med att jag kommer halvt från Schweiz och har bodde där i ca ½ år när jag var 14-15. Några gamla polare därifrån hälsar på nu... Kan inte dock inget utav språken som dom snackar där. Är 20 nu.

Iaf... en brud där har jag träffat och hållt på med förut, men är bara kompisar, inget mer. Hon bor hos mig nu. Vi snackar iaf engelska med varandra och hon är typ som en bästa kompis fastän vi bara ses MAX en gång per år. Vilket även betyder att vi bråkar ganska mkt och hon blir lack ganska lätt som vilka polers som helst.

Lite tidigare på dagen badade vi tillsammans i skumbad, softade bara och började hålla på. Sedan sa hon "I want you to do bad things to me" på ett ganska orrigt sätt, så jag tänkte skämta lite med henne och tog fram schampoflaskan och hällde i hennes öga. Hon flög upp dirr och började skrika och, morsan undrade vad fan vi höll på med. Hon satte på sig direkt och drog ut, kom tillbaka efter någon halvtimme och hon har inte snackat med mig sen dess. Trots att det bara var ett skämt.

Hur fan ska man hantera brudar seriöst? Om jag gjort så på en broder skulle dom bli lacka i 5min sen skita i det.

Har hon rätt att dampa så länge?

159 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

42 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 42 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..