Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Bajsade i duschen - dumpad?

Postat av Övervakaren den 15 Januari 2012, 20:51
52 kommentarer · 3 038 träffar
Helvete tror allting är kört nu.

Började känna obehagskänsla redan när jag o tjejen låg o kollade på film hemma hos henne. Min mage klagade högt flera gånger och jag får liksom röra mig lite obekvämt för att försöka dämpa trycket från tarmen, var riktigt jävla bajsenödig och det var nära att brista flera gånger. Trodde jag skulle dö när lite fislukt sipprar ut och man känner så jävla tidigt, väljer att dra ignore och hon säger inget men jag vet ju att hon kände....

Fick till slut säga att jag måste ringa min pappa om en grej och gick iväg ut till toaletten. Var så illa att jag sprang sista biten och slängde igen dörren tyst efter mig. Då möttes jag av min livs största fasa, någon jävla idiot hade gjort så det blivit stopp i toaletten!! Tog upp borste fort som fna och började pumpa i högen med blött papper men insåg att det var för sent, ett högt stönande hörs från magen. Hinner egentligen inte tänka.....vad gör man....slet upp duschdörren och drog ner byxorna och sen kom allt direkt. Har nog aldrig bajsat så mycket i hela mitt liv och det luktade åt helvete.

Sprang efteråt ut till tjejen och sa att min pappa hade råkat ut för något och att jag var tvungen att dra. Tror fan hon kommer dumpa mig när hon ser allt bajs i duschen och allt bajsigt papper jag torkat mig med som ligger i en stor hög och luktar vidrigt...

Vad tror ni, kommer jag bli dumpad för det här? Jävla idiot som gjorde stopp i toaletten :((((
Föregående tråd

52 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 52 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..