Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

en sällsynt upplevelse för mig!

Postat av ReseledarN den 9 Januari 2012, 03:43
14 kommentarer · 318 träffar
tjenare alla nattugglor som är sent uppe nu på kvällarna!

Som ni alla vet är just den här dagen sista dagen på lovet för vissa och vissa av oss har haft det roligt och andra inte..

Jag själv har haft det riktigt roligt nu under lovet, jag har varit på fester och hos polare och ibland kan det ha blivit bara att sitta inne hela dagen och gibba cs.
Men nu hoppar vi till mitt problem!

Jag har varit med en brud några gånger nu under lovet och vi har haft det väldigt roligt genom att vara på fester och sett på bio. (Vi är bara kompisar, hon har redan en kille)
Det är så här att hon sa till mig under lovet att hon ville vara med mig nästa helg och då skulle hon ta med en kompis, så jag sa okej.
Efter det har kollat upp lite bilder på henne via facebook och då får jag se att jag har sett hon förr på skolan men jag har aldrig sagt hej eller liknande. Jag tyckte hon är jävligt snygg och vill försöka lägga in en "stöt" eller vad ni säger. Men det är så här att jag är nästan helt främmande på att försöka "ragga upp" tjejer. Jag har aldrig försökt eller har balls till det.

Jag frågade min tjej kompis ifall hon var en schysst person och då fick jag svaret:
"Hon är en väldigt schysst person och ifall hon gillar en person så visar hon det starkt. Ifall hon inte gillar en person så visar hon det starkt också"

Har ni nå bra tips på vad jag ska säga och vad jag ska undvika för att inte skämma ut mig för det är jag mest rädd för!

Mvh // ReseledarN

Vad är det pinsammaste?

38 personer har röstat

14 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 14 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..