Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Var det mitt fel alltihop?

Postat av Dr Blåfågel den 8 Januari 2012, 00:07
40 kommentarer · 247 träffar
Tjenare, fortfarande sitter jag här i tron om att jag är världens sämsta pojkvän eller snarare var. Julklappen som kändes så rätt visade sig vara så himla fel. Min flickvän är inget undantag, hon säger även att hon är tjock och allt fina flickor nu hittar på i hopp om att få komplimanger.

Anledningen till att jag skriver nu är att jag fortfarande inte fattar och att jag varit bannad. Men tillbaka till saken, jag köpte lite skönhetsprodukter till henne. Ja, mestadels till ansiktet och en del skit som jag inte ens vet vad det är. Kompisar sa att det var en bra julklapp, familjen tyckte att det var bra och hennes kompisar sa att det var en perfekt julklapp. Nöjd som jag kände mig så längtade jag till dagen innan julafton, dvs 23 då vi skulle byta julklappar med varandra.

Jag öppnade mina först och fick ett par Björn Borg kalsonger, presentkort på Carlings på 1000kr och ett riktigt snyggt armband från någon halvdyr säljare. När det sedan var hennes tur började hon med klockan som jag köpte, det var hon riktigt nöjd med och sedan var det dags för skönhetspaketet. Det slutade i tårar, hon frågade om jag var störd i huvudet och om jag tyckte att hon var ful. Jag satt där som ett frågetecken och undrade vad fan som hänt, jag försökte förklara att jag fick råd om att köpa det och det blev ännu värre. Jag minns orden exakt, "Så du menar att alla tycker jag är ful?" och en jävla massa tårar på det. Hon gick därifrån och lämnade alla julklappar som om de vore skit.

Jag satt där i säkert 5 minuter och fattade inte ett skit, jag försökte ju verkligen förklara om vad som hade hänt osv osv. Nu efter ~2 veckors betänktetid har jag slutligen smällt allt, hon varken svarar på sms eller svarar när jag ringer. Har försökt tänka på att det inte var mitt fel men det går inte, så vill be er snällt om lite råd om hur jag kommer över henne. Vi hade ett förhållande i hela 14 månader om det är till någons intresse.

/:'(

Var det mitt fel?

59 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

40 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 40 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..