Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min bror är dum i huvet

Postat av ZiteXw den 4 Januari 2012, 17:53
80 kommentarer · 1 015 träffar
Min bror är 21 år gammal, han går på folkhögskola som han började på i sommras. han har en polsk flickvän och det var allt där började. när han fick hon började han sno pengar av min mamma och sånt. men iaf, han gick på skolan och min mamma betala hyran med hans pengar som han fick varje månad ( typ 9000) och hyran var på 3000. resten skulle då vara till mat och annat. varje månad fram till jul har han slösat allt på kläder, spel,sprit och ja på hon.

dom är förlovade också och varit tsm i 7 månader. men nu när han kom hem till jul började han tjata om att han vill ha alla sina pengar ( vi fick pengar när vår pappa dog ) och att han inte ska slösa upp dom bara att han ska ha dom och kalla dom sina. och min mamma har sakt nej för hans egen skull för dom behöver han senare i livet.

men han får sån damp och skickar flera sms varje dag och idag skrev han att han skulle polis anmäla henne om han inte fick dom. och visst man kan ju tänka att: vafan ge han pengarna så han lär sig en läxa sen när dom är slut. men då är hans framtid förstörd så vi försöker ju bara hjälpa. vi har sakt allt detta till han men han tjatar bara om pengarna.

vi ringde flickvänens pappa men dom var lika dan, dom tycker han ska få pengarna för när han e hos dom kan han ju inte bo där gratis. men vi har sakt att när han inte bor på sin skola så får han gärna komma hem, här e mat gratis. ( han har varit hemma en gång )

fragbite vad ska jag göra? en lillebror som verkligen inte pallar med detta längre. Vad säger ni ?

ska han ha pengarna?

164 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

80 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 80 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..