Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Raketskada

Postat av m0rti den 1 Januari 2012, 19:54
22 kommentarer · 489 träffar
Hej, som för många andra av er skulle vi vara roliga och skjuta raketer på fyllan. Det gick bara längre och längre och man gjorde allt dummare saker....hålla i den i handen när den avfyras, kasta dem upp i luften så de kan gå åt alla möjliga håll.

Sen säger en att vi ska skjuta raketer ur röven (jag vet, oförklarligt nu). Så vi sticker in stödpinnen i anus litegranna och tänder på. Mitt i sneruset gör man en sån jävla dum grej o råkar sticka in raketen på fel håll. så det tjuter till och exploderar i hela röven. Varit på sjukhus och genomgått behandling och är ganska handlingsförlamad, var inga jättestora raketer då hade de ju varit värre. Tigerraket men snäppet mindre kraftiga kanske.

Så det här var min idiothistoria som förstörde min kväll och många framöver. Vilka missöden råkade ni ut för under nyår?
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 22 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..