Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvännen tror mig inte.

Postat av ecual den 1 Januari 2012, 19:50
29 kommentarer · 554 träffar
Yo,

Nu är de så att igår (nyår) så brukar vi alla ungdomar samlas på ett torg och typ skrika "gott nytt år" och sånt skit. Var första nyår jag fick spendera med min flickvän då hon va i Thailand förra året.

Nu till saken, mitt ex (3 år sen) var på stan och jag råkade väl titta på henne nångång samtidigt som jag stog och höll om tjejen. Vilken hon märkte och nu tror hon att jag har kvar känslor för henne, jag menar wtf, de va 3 år sen. Har inte pratat eller träffat henne en gång sen dess...

Jag orkar verkligen inte med att hålla på så här (inte första gången) men när jag säger att de inte är nånting så tror hon mig inte.. Skit jobbigt, vad ska jag göra?!

EDIT: Hon ringde nyss och förklarade vad hon hade menat och att hon inte var arg på mig (jävla tur) sedan pratade vi lite om saken och blev efter mer och mer oseriösa. Känns som att vi har löst detta då vi båda började säga saker som "hur fan ska vi annars kunna gifta oss och skaffa barn om vi bråkar nu".

Tack för erat stöd, skönt att det finns några som är seriösa och inte bara skriver "Ta henne i 2an. Tack!

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..