1
Min brors flickvän
Postat av ZwppyZERO den 22 December 2011, 13:47
12 kommentarer · 1 935 träffar
Hejsan Fragbite, Jag måste bara få skriva av mig lite...
Kan börja med att lägga till, detta handlar inte om hur jag har ångest över att jag har haft sex med brorsans flickvän eller så...
Dom har varit tillsammans i ungefär 1 år nu, dom är båda 18 och jag är 17...
Det har börjat blivit värre att jag tänker på henne hela tiden, (hon bor rätt mycket hemma hos oss)..
Sedan också att jag bara vill vara vid henne typ hela tiden ._. //
Jag vet inte vad jag ska göra, och jag blir bara typ mer och mer deprimerad.
Jag är helt enkelt förälskad i fel person ... :( , Så nu vänder jag mig till er , lite kort och smått... Snälla kom med lite Tips, vad kan jag göra? Säga till henne? Eller hur ska ja kunna glömma bort henne(typ inte tänka på henne)... Behöver mycket hjälp, Tack / Zwppy
Kan börja med att lägga till, detta handlar inte om hur jag har ångest över att jag har haft sex med brorsans flickvän eller så...
Dom har varit tillsammans i ungefär 1 år nu, dom är båda 18 och jag är 17...
Det har börjat blivit värre att jag tänker på henne hela tiden, (hon bor rätt mycket hemma hos oss)..
Sedan också att jag bara vill vara vid henne typ hela tiden ._. //
Jag vet inte vad jag ska göra, och jag blir bara typ mer och mer deprimerad.
Jag är helt enkelt förälskad i fel person ... :( , Så nu vänder jag mig till er , lite kort och smått... Snälla kom med lite Tips, vad kan jag göra? Säga till henne? Eller hur ska ja kunna glömma bort henne(typ inte tänka på henne)... Behöver mycket hjälp, Tack / Zwppy