Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Singel eller förhållande?

Postat av Nickeboi den 22 December 2011, 00:10
27 kommentarer · 2 257 träffar
Ni som är singla (antar att de flesta på fragbite är singla, obs. sade inte ALLA), skulle ni hälst vara i ett förhållande JUST NU, eller trivs ni som singla?

Själv kom jag för 2 månader sen ur ett nästan 2årigt förhållande, just nu känner jag mig som en kung! Livet rullar och allt är bra, förstår inte hur jag kom över henne så snabbt. Dock så blev det lättare då hon inte betedde sig så fint, känslorna svalnade ganska snabbt, vilket jag tackar henne för. Vi är nu dock typ kompisar så allt är bra, men bäst är det då jag inte har någon kontakt alls med henne.

Just nu känns de som om jag får göra vad jag vill i mitt liv, ingen bestämmer och ingen kollar på. Jag är fri! Får ha det roligt med kompisar, får bestämma vad jag gör och när! Behöver inte planera något.

Då jag var i ett förhållande ville jag ALDRIG vara singel, kändes som om det vore lika med döden att vara singel.

Just nu har jag lärt mig att, aa fan man kan vara lycklig som singel, iallafall i min ålder!

Så ja, nu frågar jag er igen, skulle ni vilja vara singla eller i ett förhållande just nu, eller något där i mellan?

Vad vill du?

160 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

27 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 27 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..