Tjenare FB! Detta kan bli en lång text och dålig styckeindelning då klockan är 02:00 på natten och jag är hur trött som helst och behöver få skriva av mig
. Iallafall så får ni kriga er igenom texten.
Jag och min flickvän (vi kan kalla henne Sara) har varit tillsammans i 5 månader nu, och jag känner att hon är den rätta för mig. Har haft mina roligaste 5 månader på lääänge!
Iallafall så fick jag ett samtal från Saras gamla kompis, vi kan kalla henne Jennifer, Jennifer och Sara var väldigt nära kompisar ett långt tag innan de tappade kontakten.
Jennifer hade sett att jag blivit tillsammans med Sara, och därför ringde hon upp mig på telefonen. (ca 1 Vecka sen)
Samtalet löd någonting såhär:
- Hallå?
- Hej *****
- Jaha, Vem är du?
- Jennifer, en gammal kompis till Sara. Jag såg att ni hade skaffat ett förhållande.
- Vad har du med det att göra?
- Ville bara säga att Sara knullar säkert runt, Hon knullade med min kille jag var tillsammans med för 1 år Sen, och efter det så slutade jag vara med henne. Jag sa av kontakten med henne.
- Sluta snacka skit sa jag, och la på.
Tänkte inte så mycket mer på det, det är klart att jag blev lite orolig och så. Någon tjej jag ALDRIG träffat eller hört talas om ringer mig helt random och snackar skit om min TJEJ.
Frågade Sara ifall hon visste vem Jennifer var, hon blev rätt sur och bad mig att inte prata med henne något mer.
Det är klart att man litar på sin flickvän, så jag sket i att prata med Jennifer något mer.
Det går några dagar, och jag är med Sara hemma hos mig. Vi ligger i sängen och myser och jag ser hon få ett sms, jag kollar lite diskret och ser att en kille som vi kan kalla Jesper skrivit " Puss gumman
Om så, hur får jag från helt ljusblå himmel till vanliga, lade in fel GUI och fick allt jag ville ha men också en ful helt ljusblå himmel, jag vill ha tbx den vanliga!