Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

proooblleeem

Postat av jyyyyrgen den 15 December 2011, 06:36
24 kommentarer · 363 träffar
Det är så här att det är en tjej som går på min skola som vi båda gillade varann i sommras (vi kan kalla henne för clara) men det hände ingenting för ingen av oss vågade ta steget att visa det. Vi umgicks väl lite då och då eftersom mina kompisar umgicks med hennes kompisar men det hände i alla fall ingenting.
I slutet av sommaren blev jag tillsammans med en som det inte höll så värst länge och lite till och från hela tiden.
Jag hörde från claras bästa vän att hon blev helt förstörd när detta hände och hon har nu försökt glömma mig sen dess men eftersom vi går på samma skola och vi ses varje dag i skolan så har inte det gått så bra. Men när det väl tog slut började hon ta kontakt med mig igen och nu har det i alla fall blivit att vi båda tog nästa steg så att säga.
Vi kollade på film och lite sånt nu i helgen och det gick väl bra, tex hela hennes blogg består av mig och vi har båda sagt att vi älskar varann.

Nu kommer vi till problemet då hennes föräldrar skiljde sig för inte allt längesen och hennes pappa har på något sätt blivit annorlunda från vad han var förr.
Hon har säkert berättat vem det är som hon gillar för sin pappa men tydligen så är han emot att hon träffar killar för han litar inte på henne helt, kan också säga att hennes pappa är min förra tränare och det dumma var att jag slutade snabbt och hörde inte av mig när dem hjälpte mig med allt, det var mig dem såg upp till och tänkte att jag kunde ha en chans att komma någon vart i sporten, dem hade fixat sponsorer tills nästa säsong bara för att dem trodde på mig. Men som sagt så slutade jag pga för mkt tjat på mina föräldrar och för mkt i skolan. Detta är nog inte anledningen till varför hon inte får träffa mig, det skulle nog vara så med alla killar men vi gillar verkligen varann och jag tänker inte göra samma misstag som jag gjorde i sommras genom att såra henne men jag tänkte inte så mkt på det efter jag hörde från claras bästa vän att hon hade blivit helt förstörd, försökt glömma mig genom att umgås med andra killar men det gick inte bra för det var alltid mig hon tänkte på.
Kan tillägga att jag är snart 16 och hon 14.
Att jag och hon ska prata med hennes pappa är ingen större bra idé.
Det jag undrar är ifall ni har någon som helst aning hur man skulle kunna få hennes pappa att lita på henne och övertala honom?

Det känns egentligen fel att skapa en tråd pga detta men varken jag eller hon vet verkligen inte vad vi ska göra. Så eran hjälp hade uppskattats mest av allt.
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..