Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Släppa taget

Postat av gyrra den 15 December 2011, 04:16
20 kommentarer · 237 träffar
Jag gjorde för snart 3 veckor sen slut med min tjej, inte för första gången, utan för typ 3-4e gången. De andra gångerna har jag ändrat mig och gått tillbaka. Eftersom hon är stenkär i mig tar hon tillbaka mig, believe it or not. Vi har varit tillsammans från och till i 5 år. Och jag fyller inom kort 21 år, hon 20.

Jag kände verkligen att jag inte var intresserad längre. Jag frågade aldrig om vi skulle vara, pallade inte ha sex i slutet(?!?) och blev nästan irriterad när hon låg i min säng och tog plats. Jag var ganska säker på att detta var sista gången jag skulle göra slut. Och idag är jag inte lika säker. Jag vet vad jag tänkte då, jag vet bara inte varför jag tänkte så. (Jävligt svårt att förklara)

Det tog mig 2 veckor att ha sex med en annan brud, vilket jag har sån jävla ångest över. Dels för att jag ångrar det och dels för att jag inte vill att mitt ex ska få reda på det.

Också idag, inatt, 04.01, ligger jag och försöker somna och kan fan inte sluta tänka på det och mitt ex och fan vet allt. Jag känner mig så jävla svag som person som inte bara kan gå vidare. Har jag gjort fel? Har jag gjort rätt? Det kan självklart inte ni veta. Blir bara så satans förbannad på mig själv. Varför kan jag inte bara bestämma mig?

Jag och mitt ex har inte snackat sen vi gjorde slut. Hon var väldigt noga med att hon ville vara kompisar efter ett tag när vi gått vidare men just nu har jag svårt att göra det.

Tänk om hon har haft sex med någon? Jag är jävligt nyfiken på hur jag hade reagerat även fast jag har en ganska bra gissning. Hade blivit fruktansvärt arg och ledsen, är väl också därför jag har ångest för jag har gjort det. Dumma mig.

Så, ni som fortfarande läser. Vad ska jag göra? Ska jag snacka med mitt ex? Hur ska jag ta reda på vad jag vill? Det är en omöjlighet att få med alla mina tankar och synpunkter kring de hela utan att skriva en bok men tog väl med det viktigaste.

/Förvirrad
Föregående tråd
Nästa tråd

20 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 20 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..