Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Lärare slog sönder mitt öra

Postat av tjurnacke den 14 December 2011, 16:08
137 kommentarer · 1 077 träffar
Tjena allihopa.

Idag på svenskan hade vi en manlig vikarie.
Allt vi skulle göra under lektionen var att läsa i våra böcker men trots detta hade jag tagit med fyra stycken böcker plus mapp och skrivhäften.

Hursomhelst har jag redan läst ut boken vi skulle läsa i.
Jag bestämde därför mig för att sova lite. Och så gjorde jag. (Dock satt jag vid bänken längst fram, närmst läraren)

Och när jag sovit i kanske två-tre minuter vaknar jag av en jävla smäll och märker sedan att tjejerna längre bak i klassrumet började typ skrika "oh jääävlar" och sånt,
samtidigt som vikarien står och glor på mig förbannat.

Vad som hände var alltså att han tog min feta bunte med böcker och drämde rakt ner i bänken jag sov vid.
Notera att jag sov med örat i direkt kontakt med bänken, och ni kan själva föreställa er vilken jävla smäll i mitt öra det blev.

Detta var ungefär vid klockan 10 på morgonen men jag har fortfarande, nu sex timmar senare försämrad hörsel och pip på det örat jag låg med ner i bänken.

Och nu till frågan. Om det skulle visa sig vara typ tinnitus eller något sånt; kan jag typ begära skadestånd osv av skolan?

Peace out!

f!SkEN
Föregående tråd
Nästa tråd

137 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 137 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..