Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp, dyr magnet fastnat i halsen!

Postat av d1ck j0nes den 9 December 2011, 12:18
53 kommentarer · 523 träffar
Tjo,

hjälpte en kursare med att hämta en låda med lite specialbeställda delar från Kina, bl.a en kraftfull magnet i neodym som ska sitta i någon elektronisk grunka.

Till saken hör att jag givetvis satt och lekte med den ihop med en kylskåsmagnet samtidigt som jag åt, och det ena ledde till det andra och nu har den fastnat på insidan av halsen, precis under hakan.

http://tidsresenaren.creftan.c om/magnet.jpg

Har försökt dra den uppåt men något tar emot och man får kväljningar. Vill inte släppa ner den heller eftersom den dels var väldigt stor, och dels behöver några ingenjörssnubbar den nu i eftermiddag (den ska sitta i en *svindyr* UAV). Det här var den enda delen som det inte fanns reserv till, kommer ju framstå som en ärkepajas om jag slarvat bort den.

Några tips?

Om jag står på händer och släpper, borde den trilla ut genom munnen då eller är det risk för kvävning?

53 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 53 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..