Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glad

Postat av krokenlol den 8 December 2011, 22:54
10 kommentarer · 329 träffar
Hej, finns säkert många trådar om det här men vill inte söka ändå, kanske blir kul om det kommer svar som inte finns på andra trådar.

Är som sagt i en typ av depression/ångest läge, varit det sen innan sommaren är mycket bättre nu, va ett riktigt helvette innan.
Åkte hem från skolan varje dag, kunde inte ens gå och äta då jag trodde jag skulle svimma av för jag blev så yr bland folk, för att inte tala om gå på stan då trodde väl folk att jag var full.

Nu har jag tagit bort alla lektioner och frånvaron tog dom bort med så har bara det jag var inriktad på, industri, så det är bra för min del nu där.

När det var som värst kändes det verkligen som allt var på låtsas, som jag hamnat i någon psykos, gick runt och virrade, huvudet snurrade, kändes som jag gick i en jävla dröm, allt kändes påhittat, hela världen... känner fortfarande av detta men inte lika mycket.
Har tabletter nu (citalopran orifarm) funkar faktiskt bra, inga biverkingar på mig.

Då va det till frågan, jag är en funderare.. tänker ganska mycket på livet, ibland skulle det ju vara skönt att ta självmord men det skulle jag inte kunna göra med tanke på familj/vänner.
Men om jorden skulle gå under det bryr jag mig ju inte om, för tillfället.

Vad ska jag göra som får mig tänka på andra banor?

Finns det något klipp som får en uppskatta livet mer eller något klipp som man blir glad av på youtube?

Någon annan som hamnat i en livskris och kommit ur den eller hur hanterade du den?

bara något svar kan hjälpa, så man blir lite glad iaf :) tack

inga negativa eller dumma svar uppskattas med
Föregående tråd
Nästa tråd

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..