Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver Svar/åsikter

Postat av Pansardockan den 7 December 2011, 19:39
4 kommentarer · 171 träffar
Tjena fragbite! Tänker nu berätta lite vad som hänt i mitt liv senaste tiden!

Allt började med att jag blev så otroligt spelberoende så att det började gå ut över jobbet, flickvän/vänner, rörde mig inte så jag la på mig massa vikt och min familj. Så jag bestämde mig för att plocka bort datorn. Jag kände helt enkelt att jag behövde ta tag i mitt liv!

Så nu 6 månader senare mår jag mycket bättre, relationer med flickvän/vänner och min familj är mycket bättre, jobbet har inte fungerat bättre än vad det gör nu och jag har tränat nu 4-5 ggr i veckan i snart 4 månader. Jag mår väldigt bra helt enkelt..

Så nu till den stora frågan.. Jag funderar över att ta upp datorn igen, inte för att spela utan mest för att glida runt på internet och hänga på Fragbite/Flashback etc.. Vad tycker ni?

Tror ni att det är en dum ide eller tror ni att det kanske till och med kan vara bra för mig?

Skulle verkligen uppskatta några ärliga svar/åsikter!

tack för att ni finns! Pansardockan

Ta upp datorn??

16 personer har röstat
Föregående tråd

4 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 4 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..