Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med tjej!

Postat av Låst Konto 131341515 den 30 November 2011, 16:32
11 kommentarer · 192 träffar
Hejsan allesammans.

Nu är det så att för 4 år sedan åkte jag till Egypten. Efter cirka 4 dagar träffade jag en tjej från danmark som var den vackraste tjejen jag träffat. Jag vart storm kär och hon var kär i mig också. Man kan säga att det klickade mellan hos.

Nu efter 4 år han kontakten mellan henne och mig försämrats och när jag skriver hej till henne i FB chatten brukar hon inte ens svara :(

Jag har tänkt att skriva något till henne och verkligen berätta hur jag känner, för det har jag inte riktigt gjort tidigare.

Låt hos kalla henne för Sara.

"Hi Sara, i have to tell you something. This has been circulating around my head since 3 years back. After I went back to Sweden I was frustrated that we live in separate countries because I wanted to meet you again. I thought that you we’re the most beautiful girl I have ever met. Probably I will never ever see a girl as beautiful as you are again. Now after almost 4 years you will probably think I’m stupid writing this. In fact, I added you on skype because I wanted to say this instead of writing.
After reading this you can delete me on your friend list. I won’t bother you anymore trying to start a conversation or saying Hi with a smiley face. But I just want you to know that I miss you. I’m really sorry if I behaved myself stupid or if I said something that made you angry"

Jag är inte ute efter att hon skall träffa mig eller dylikt, jag vill mest bara få ut hur jag känner. Kanske förhoppningsvis få bättre kontakt med henne på T.ex Facebook.

Vad tycks om detta?
skall jag skriva det här?
Vad lär jag få för svar? (om hon nu svarar)

Är jätte tacksam om jag nu får seriösa förslag, istället för "ta din 30slak, stick ner till danmark och daska henne i ansiktet"

Tack i förväg!

11 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 11 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..