Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Tjej som är cp i sängen, dumpa?

Postat av Elieli den 30 November 2011, 01:12
56 kommentarer · 12 040 träffar
Tjaaa.

Har träffat en brud i någon månad nu... träffade henne via en kompis ute på krogen där vi strulade lite och bestämde att träffa varandra igen. Först ville jag bara ligga, men nu har vi bland annat sett film, gått på middag och gjort grejer tillsammans.

Jag brukar inte vara en sån som vill ha flickvän eller lägga ner tid eller pengar på någon brud bara för att få ligg. Men den här tjejen verkade verkligen perfekt. Snygg, rolig och sjukt skön att hänga med. Jag är 20 år och hon är 19.

Vi låg för första gången nu i helgen efter att hon kom över på lördagen. Vi såg på någon skitfilm sen började vi strula, sen slank handen ner och började pulla henne. Orkade inte vänta längre då det gått ca en månad. Detta kunde troligen ha hänt tidigare men jag tog det lugnt för att visa henne att jag inte bara tänkte på sex.

Nu till det sjuka. När vi båda var nakna och hon började blowa mig i kanske 5min. Men sen kom det skumma... då tog hon upp huvudet och började suga på mina nipples. WTF tänkte jag men trodde att hon bara gjorde det på skoj. Detta höll dock på i ca 1 minut och jag märkte att hon var seriös, sög på min nipple som någon jävla myrslok. Det ska vara tvärtom liksom. Hon började också stöna medan hon gjorde det. Kanske någon fetisch...

Jag garvade bort det och kastade ner henne på rygg istället, försökte glömma det, och började köra som vanligt. Då var hon inte speciellt konstig... men sen gick gränsen när hon försökte ta upp ett finger i min röv. Det hade hänt mig förut och visst, jag vet att vissa brudar, även en del killar tycker om sånt. Det är dock inget för mig så jag sa åt henne på ett snällt men bestämt sätt.

Nu till det mest sjuka, hon började stöna som fan och skrek till mig att slå henne? Tänkte att hon gillade hårt så greppade bara tag henne som fan nära strypgrepp så hon blev helt röd. Men sen säger hon slå mig med knytnäven, slå mig med knytnäven. Jag sa till henne "nej jag tänker inte slå dig". Hon fortsatte och whina så jag slog henne ganska hårt på revbenet. Så hennes stön blev typ en blandning mellan att det gjorde hon och skönt.

En annan konstig grej var att hon sa åt mig att sluta mitt i allt, sen när jag tog ut den så sa hon nej sluta inte fortsätt, fortsätt. Våldtäktsfetisch?

Lite akward stämning när vi var klara... asså jag tycker om henne och skit, troligen mer än jag någonsin gillat eftersom jag har svårt att få känslor och tänker mest med kuken. Men pallar man med en sådan här crazygirl i sängen varje dag? Ska man dumpa eller kan man få henne att ändra på det? Det skulle liksom vara ett lite konstigt snack att ta med henne :/

Dumpa pga konstigt sex?

482 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

56 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 56 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..