1
Välja tjej #1 eller #2?
Postat av Wagdawassi den 28 November 2011, 23:38
18 kommentarer · 121 träffar
Tjena!
Står inför ett litet dilemma här..
Det är så att jag har lyckats charma två tjejer till att träffa mig, och jag är inte säker på vem jag ska ta det mer seriöst med.
Tjej #1.
Var tillsammans med henne för några år sedan när jag gick i 9an, men det tog slut osv.
Snygg kropp, rätt sött ansikte, och skapligt stora bröst.
Men det skumma är att jag aldrig har sett henne som någon jag kan ta det mer seriöst med, och jag har ingen aning om varför..
Hon är snäll, och kul att snacka med osv.
Vi började snacka för ett litet tag sedan, och jag frågade ifall vi skulle ses.
Hon trodde att jag drev med henne av någon anledning, men jag sa att jag inte gjorde det, och hon vart rätt så glad över det.
Tjej #2.
Började snacka med henne för ett tag sen med, och det känns nästan som det klickade direkt.
Båda har nästan samma humor, och hon är en trofast existenzare ( !!! )
Har inte sett av henne så mycket på skolan jag går på.. några gånger kanske. Och sen är det väll bilder osv.
Hon är inte den snygga typen, utan mer den söta om man säger så :)
Kanske ser rätt så uppenbart ut vem jag ska välja, men det känns elakt mot #1 då jag sa att jag inte drev med henne om att ses.. Och jag skulle vilja ta redan på varför jag inte kan ta det seriöst med henne.
Men #2 är det något speciellt med tack vare att vi har samma humor osv.
Så lite åsikter från er.
Vad tycker ni jag ska göra? Varför?
Det här kanske är jävligt skumt skrivet, och svårt att fatta.
Stavfel + slarvigt formulerade meningar bjur jag på :)
EDIT: Jag och #1 är 93or, och #2 är 95a, om det nu gör någon skillnad.
Står inför ett litet dilemma här..
Det är så att jag har lyckats charma två tjejer till att träffa mig, och jag är inte säker på vem jag ska ta det mer seriöst med.
Tjej #1.
Var tillsammans med henne för några år sedan när jag gick i 9an, men det tog slut osv.
Snygg kropp, rätt sött ansikte, och skapligt stora bröst.
Men det skumma är att jag aldrig har sett henne som någon jag kan ta det mer seriöst med, och jag har ingen aning om varför..
Hon är snäll, och kul att snacka med osv.
Vi började snacka för ett litet tag sedan, och jag frågade ifall vi skulle ses.
Hon trodde att jag drev med henne av någon anledning, men jag sa att jag inte gjorde det, och hon vart rätt så glad över det.
Tjej #2.
Började snacka med henne för ett tag sen med, och det känns nästan som det klickade direkt.
Båda har nästan samma humor, och hon är en trofast existenzare ( !!! )
Har inte sett av henne så mycket på skolan jag går på.. några gånger kanske. Och sen är det väll bilder osv.
Hon är inte den snygga typen, utan mer den söta om man säger så :)
Kanske ser rätt så uppenbart ut vem jag ska välja, men det känns elakt mot #1 då jag sa att jag inte drev med henne om att ses.. Och jag skulle vilja ta redan på varför jag inte kan ta det seriöst med henne.
Men #2 är det något speciellt med tack vare att vi har samma humor osv.
Så lite åsikter från er.
Vad tycker ni jag ska göra? Varför?
Det här kanske är jävligt skumt skrivet, och svårt att fatta.
Stavfel + slarvigt formulerade meningar bjur jag på :)
EDIT: Jag och #1 är 93or, och #2 är 95a, om det nu gör någon skillnad.
who?
51 personer har röstat