Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med brud.

Postat av ik0wN den 27 November 2011, 16:04
24 kommentarer · 623 träffar
Tjena, nu är det så att jag är en finlandssvensk som bor i Vasa i Finland och jag har träffat en finsk brud men jag kan ju fan ingen finska så jag vet inte riktigt vad jag ska göra? Här kommer storyn:

Det finns en ungdomsgård här som är för både svenskar o finnar så jag och polarna var där och spelade lite biljard och pingis och sånt, sen kommer det in 2 finska jävligt snygga brudar så jag och min ena kompis tänkte att dom där skulle vi ha, den kvällen hände det inte mera än några blickar och leenden.

Sen var det julöppning här och vi var på stan ungefär samma gäng som vi ungdomsgården men vi hade med oss en finne som kände dem så de kom och snackade med honom och oss och sen så stack dom vidare.

Jag såg den ena hela tiden vid ungdomsgården (hon är brunett).

En kväll hade hon addat mig på facebook och vi började då snacka om allt mellan himmel och jord och jag märkte att hon var perfekt!

2 dagar efter träffades vi vid ungdomsgården, där såg vi bara på varandra och sådär. Jag fick också veta att en kompis hade börjat skicka med den andra som var blond. När ungdomsgården stängde så gick jag efter mopeden och så bestämde vi att de två skulle följa med oss. Jag hade på den jag gillade och "bert" hade på den andra så min kompis som gillade henne var då inte glad.

Vi var ute en stund, stack till "bert" och drack glögg och lyssnade på musik. Sen förde jag hem henne och inget mer med det.

Nu till problemet:

Hon säger via sms och facebook att hon gillar mig och att vi har på G, men hon är så blyg när hon är med oss eftersom vi talar olika språk.

Vad fan ska jag göra? Vill inte att allt skall skita sig eftersom hon är finsk!

HELP ME FRAGBITE
Föregående tråd
Nästa tråd

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 24 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..