Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

En speciell tjej - trodde jag

Postat av StrandsaTT den 27 November 2011, 04:11
15 kommentarer · 502 träffar
Tja 30slak, tänkte berätta om en tjej jag träffade på en fest för 3 veckor sedan. Jag tyckte hon var söt och gick fram och frågade om vi skulle gå ut och ta en cigg. Hon svarade att hennes cigg var slut, men som gentlemannen jag är så sa jag att jag självklart bjöd. Vi började prata lite om gemensamma kompisar och sånt där man brukar snacka om på första mötet. Hon glömde sin jacka inne och jag såg att hon frös direkt vi kom ut så jag lånade ut min tjocktröja till henne. Efter ca 5 minuter gick vi in till festen och satte oss i soffan, vi började strula och hon verkade vara en toppentjej. Efter en kvarts mys kom min kompis och sa att våran tredje kompis spytt, jag sa förlåt till henne för att jag var tvungen att gå och hjälpa han, men att vi skulle ses senare. När jag kollat läget med min färskingpolare så gick jag tillbaka till soffan, men hon var borta. Jag frågade "anna", vår gemensamma kompis vart hon tagit vägen så sa hon att "tjejen - Emma"s morsa ringt och att hon var tvungen att dra hem, men att hon ville ge mig hennes nummer. Anna gav mig numret och jag tänkte att jag skulle smsa henne dagen efter.

Vaknade med huvudvärk men hade fortfarande sovit gott, drömde om Emma hela natten. Käkade frukost och tog en morgoncigg. Klockan 2 skickade jag iväg ett sms där det stod typ "Hej, det är Alex från festen igår. Anna gav mig ditt nummer och sa att du var tvungen att dra, väldigt synd, hade velat prata mer med dig" hon svarade "Hej, klart jag kommer ihåg dig! Ja min mamma ringde och hon är ganska sträng, så jag var tvungen att dra direkt. Men vi kanske skulle kunna ses i veckan?

Sex eller förhållande?

88 personer har röstat

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..