Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

På G med brud - tar för lång tid.

Postat av Låst konto 238595 den 24 November 2011, 20:29
63 kommentarer · 234 träffar
Hej Fragbite!

Det är en brud som jag gillar som fan och jag vet att hon gillar mig som fan också, vi har snackat mycket irl, på facebook och via sms.

Jag vill berätta hur jag känner för henne, för jag vet att det inte kommer gå åt helvete eftersom hon gillar mig också.
Grejen är det att jag aldrig får ett jävla tillfälle för det, jag vill inte behöva vara nån bräcklig jävel och berätta det över facebook eller sms utan jag vill berätta det mellan fyra nyktra ögon.

Problemet är att hon och jag aldrig är ensamma med varandra, detta gör att jag inte får chansen att berätta för henne hur jag känner (man vill ju inte stå och vråla till henne hur man känner, lite halvfull, på en fest där alla hör och ser, ni fattar ^^)
Har försökt träffat henne ensam i typ en och en halv månads tid nu, men varenda jävla helg går det åt helvete.
Antingen är det fest eller krogen för mig, eller så är det fest för henne, eller för båda, eller så är hennes kompisar med osv.
Frågade henne nyss men i helgen skulle hon iväg så det sket sig, som vanligt.

Jag känner att jag verkligen inte orkar med det vi håller på med just nu, vill att det ska bli vi någon jävla gång men det tar ju sådan jävla tid.

Så nu till frågeställningen:
Ska jag skriva det över facebook eller sms (som en feg jävel) eller hoppas på bättre lycka nästa helg?

Tack.

Hur ska jag göra?

143 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

63 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 63 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..