Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hon gör mig galen

Postat av zippstah den 23 November 2011, 01:05
13 kommentarer · 289 träffar
Hej Fragbite.

Jag har sedan i somras träffat en brud och vi har haft våra perioder fram tills nu, vi blev aldrig tillsammans men vi träffades ändå rätt ofta. Det har aldrig blivit så seriöst eftersom hon har så sjuka humörsvängningar och är allmänt konstig ibland. Annars

ser hon helt okej ut. Vi kallar henne för "Adina".
En av hennes polare la till mig på Facebook, och hon är så

otroligt vacker. Det har jag tyckt sedan dess.

Iallafall så var jag på fest i helgen med polare och vi drog på samma fest som "Adina". Vi hade snackat tidigare och så att vi skulle försöka att få det till ett seriöst förhållande och snackat mycket tidigt under dagen att vi skulle försöka snacka under kvällen. Men väl på festen så pratade jag mycket med hennes kompis istället som la till mig för ett tag sen, och det lixom blixtrade till att det är ju förfan henne jag vill ha, det är hon som är kvinnan i mitt liv.

Jag och Adina började istället småbråka på kvällen och jag kände att nu får det vara nog, nu orkar jag inte mer. Så jag sa att det är nog bättre vi förblir kompisar.

Dagen efter vaknade jag upp och hade den där känslan att jag måste träffa Adinas kompis, och ungefär där är jag nu. Jag är totalt såld i henne, och jag vill träffa henne men hur lätt är det efter jag har dejtat en av hennes bästa polare? Snälla, hjälp mig. Jag är ju totalt såld i kvinnans utseende.

Så om ni har varit i liknande situationer eller har några tips så får ni gärna dela med er, jag ska ha denna kvinna. Ska även tilläggas att hon tycker jag ser bra ut, men hon kan som sagt inte göra så mot Adina.

Tackar på förhand / en knäckt och förvirrad man.
Föregående tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar