Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Flickvän blir för smal, hjälp

Postat av AriGoldd den 22 November 2011, 03:12
64 kommentarer · 4 722 träffar
Hej!

Har en flickvän jag varit tillsammans med i snart ett år, allt är bra på de flesta plan. Hon tränar relativt mycket och har alltid haft en väldigt tajt och lagom kurvig kropp, bröst och rumpa då främst, absolut inte knubbig på något sätt.

På senare tid har hon börjat bli smalare, vi umgås rätt mycket och hon äter när vi är med varann så några ätstörningar pratar vi inte om, hon äter bara små portioner helt enkelt varpå hon tränar 3-4-5 gånger i veckan.

Jag tänker att jag inte kommer kunna tända på henne om detta fortsätter, för det är hennes bröst som ryker först. Hon hade någonstans mellan C och D när vi träffades och dom försvinner bara mer och mer.
När vi pratar om det säger hon att det viktigaste är att "hon känner sig bekväm" med sin kropp, och visst det stämmer väll iofs. Men hon hade la knappast uppskattat om jag slutade träna och gödde mig själv en rejäl kagge på 20 kg om det fick mig att må bra?

Hur säger man detta till henne på rätt sätt? Vad kan man göra? alla tips är välkomna.

64 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 64 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..