Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Pinsamt!

Postat av qwakaqwaka den 21 November 2011, 23:10
60 kommentarer · 329 träffar
Tjenare fragbite, det är såhär att det hände precis världens pinsammaste grej, vet inte vart jag ska ta vägen ärlig talat. Jag låg och smsade med min tjej när ja kände för en runk. Jag började så smått och ibland blir det att jag liksom pratar med "tjejen" jag ligger med typ. Och denna gången va det inte min tjej utan en snygg tjej i min parallel klass vid namn Rebecka. Så jag började liksom snacka , "åh vad du suger bra rebecka" och börjar småstöna, jag säger några saker till och sen brister jag ut "nu kommer jag". Efter jag torkat av allt på täcket kollar ja på mobilen om ja fått sms, då ser ja det.. Jag har råkat ringa upp min flickvän precis innan jag la ifrån mig den och det står att samtalet har pågått i 7 minuter ungefär, av ren panik klickar jag henne och ligger nu här. Snälla fragbite hjälp mig , jag vet inte vad jag ska ta mig till ;(!! Får be om ursäkt för eventuella stavfel och Wall of text då jag sitter på mobilen.

UPDATE ; jag har inte sovit på hela natten, skäms så jävligt.. Ser ju att ni gett mig ett antal utvägar men känns förjävligt att ljuga min tjej rakt upp i ansiktet. Iaf så gick jag inte till skolan idag då min tjej går i min klass. Jag vetinte om min tjej hörde att ja stönade Rebecka, men det var verkligen som ett krigsrop så hon borde ju hört.. :/ Min tjej och Rebecka är ganska bra kompisar eller har varit iaf så vet ju inte om tjej har snackat med hon. Var på G med rebecka förut för längesen så hon borde du tänka på hon. Men rebecka kommer ju inte fatta någonting och hon kommer tro att jag sprider falska rykten om mig och hon. Hon hennes brorsa är fan seriöst helt galen, han hotade mig när jag sa att ja inte orkade Rebecka mer förut. Asså det va en vanlig runk och nu sitter jag i världens jävla skit. FYFAN piss helvete.
Föregående tråd
Nästa tråd

60 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 60 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..